Ποιος τα χειρίζεται και προκαλεί επίτηδες αεροπορικές τραγωδίες στον ελληνισμό;
Συνεχίζουμε σήμερα με μια άλλη φοβερή αποκάλυψη, στην οποία είχε προβεί και παλαιότερα ο σπουδαίος Έλληνας ερευνητής Γιώργος Πάλμος και η οποία συνδέεται με το απίστευτο γεωπολιτικό παιχνίδι που παίζεται εδώ και χρόνια στο παρασκήνιο των διεθνών σχέσεων.
Ένα παιχνίδι πολλές φορές μακάβριο και δραματικό, που οδηγεί και σε απώλεια ανθρώπινων ζωών, αφού υπάρχουν στιγμές που οι σκοτεινοί «εγκέφαλοι», οι οποίοι ελέγχουν τα πράγματα και τις καταστάσεις αόρατα, δεν διστάζουν να δώσουν την εντολή θανάτου αθώων ανθρώπων, ακόμα και μικρών παιδιών!
Κάτι το εντελώς αδιανόητο για τον συνηθισμένο ανθρώπινο νου, που αδυνατεί να πιστέψει ότι μπορεί τα ανθρωπόμορφα όντα που διοικούν αυτόν τον πλανήτη να πραγματοποιούν εν ψυχρώ παρόμοιες φρικτές πράξεις για την εξυπηρέτηση και μόνο στενών πολιτικο-στρατιωτικών συμφερόντων.......
Στο παραπάνω ερευνητικό πλαίσιο υπάγονται σαφώς και μερικές «ανεξήγητες» (εκ πρώτης όψεως) αεροπορικές τραγωδίες που έλαβαν χώρα τα τελευταία χρόνια και σχετίζονται είτε με κυπριακούς στόχους είτε απευθείας με κυπριακά αεροπλάνα ή ελικόπτερα. Αυτές οι τραγωδίες είναι
- το τόσο παράξενο αεροπορικό ατύχημα με το πρωθυπουργικό “Falcon”, πάνω από το Βουκουρέστι (στις 13 Σεπτεμβρίου 1999), με νεκρό τον αναπληρωτή υπουργό εξωτερικών της Ελλάδας, Γιάννο Κρανιδιώτη (κυπριακής καταγωγής), τον ανήλικο γιο του και μερικούς ακόμα Έλληνες,
- η πτώση, κοντά στη βάση του Ακρωτηρίου Επισκοπής της Κύπρου (στις 10 Ιουλίου 2002), του ελικοπτέρου “Bell 206”, με θύμα μεταξύ άλλων τον αρχηγό της Εθνικής Φρουράς Κύπρου, αντιστράτηγο Φλωράκη,
- η πτώση, έξω από το Άγιο Όρος (στις 11 Σεπτεμβρίου 2004), του ελικοπτέρου “Chinook”, με νεκρούς 17 ανθρώπους, ανάμεσα στους οποίους και ο Κύπριος πατριάρχης Αλεξανδρείας Πέτρος και ο – επίσης ιερωμένος – αδελφός του,
- η πτώση (ή μήπως... κάτι άλλο;) του επιβατικού αεροσκάφους της κυπριακής εταιρείας “Helios” (στις 14 Αυγούστου 2005), όπου και έχασαν τη ζωή τους σύσσωμοι οι επιβάτες και το πλήρωμα, ανάμεσα στους οποίους και δεκάδες ανήλικα παιδιά...
Όλα αυτά δημιουργούν πολλά και διάφορα αινίγματα.
Με κεντρικά ερωτήματα, όπως: Είναι άραγε «τυχαία συμβάντα» όλες οι παραπάνω τραγωδίες; Είναι άραγε «σύμπτωση» ο θάνατος στον αέρα σημαινόντων προσώπων κυπριακής καταγωγής; Και, τέλος, ποιος ωφελείται από τις εν λόγω τραγωδίες του κυπριακού ελληνισμού;...
Η αλήθεια για τις πτώσεις ελικόπτερων στην Κύπρο
Γεώργιος Πάλμος
«Να υψωθούν οι Σημαίες οι φοβερές»
(Άγγ. Σικελιανός)
Κατά το τέλος της περιόδου Σημίτη SN35 ισπανικής κατασκευής μεταγωγικό της τούρκικης αεροπορίας με 33 εκ των συμμετεχόντων εις Ίμια κομάντος καταρρίπτεται προ ετών από γαλάζια ακτίνα!
Με αφορμή την πτώση του κυπριακού αντιαρματικού κυρίως στρατιωτικού ελικοπτέρου πιθανότατα με την χρήση μυστικού οπλικού συστήματος θυμηθήκαμε την προ ετών πτώση τουρκικού ελικοπτέρου στο Βόσπορο, με επιβάτες 2-3 κομάντος εκ των συμμετεχόντων εις τα γεγονότα των Ιμίων και ακολούθως την πτώση δυο τουρκικών F16 και ενός μεταγωγικού αεροσκάφους SN35 ισπανικής κατασκευής, το οποίο μετέφερε εις το Κουρδιστάν τους εναπομείναντες κομάντος της ομάδος των Ιμίων, 30-33 άτομα. (Κατά πληροφορία άλλα δύο SN35 έπεσαν σε δοκιμές-έρευνα για το πρώτο, αλλά δεν επιβεβαιώθηκε από τον τουρκικό τύπο).
Πολλά άρθρα έχουν γραφεί εις τις τουρκικές εφημερίδες περί γαλάζιας ακτίνας που έριξε το SN35 και «φίμωση» των κατοίκων της περιοχής που είδαν τι έγινε. Ανεπιβεβαίωτη πληροφορία θέλει Παρασκευή μεσημέρι Τούρκο αξιωματούχο μετά του N. Berns να επισκέπτεται για το θέμα τον Σημίτη!
Άρθρο σε κυπριακή εφημερίδα μας έδωσε την υποψία ότι ίσως οι Άγγλοι έχουν πετύχει κάτι με μικρή εμβέλεια με στόχο κυρίως την προστασία των βάσεών τους στην Κύπρο.Η πτώση στις 10.07.2002 ελικοπτέρου BELL 206 με επιβάτη τον Αρχηγό της Εθνικής Φρουράς αντιστράτηγο Φλωράκη πλησίον βάσης Ακρωτηρίου Επισκοπής, και στις 05.07.2006 ελικοπτέρου ΜΙ35Ρ της 450 μοίρας Κύπρου με επιβάτη Ρώσο βαθμοφόρο, μας δημιουργεί απορίες δεδομένου του ρόλου των Άγγλων αλλά και των Ισραηλινών στην Κύπρο.
Εξάλλου και τον Σεπτέμβριο του 2005, αεροπλάνο τύπου PC9 έπεσε στο Κολόσσι πλησίον Επισκοπής. Σύνολο νεκρών στις τρεις περιπτώσεις 9 άτομα. Βέβαια κάποιοι πρόλαβαν και δήλωσαν ότι η πτώση του αεροπλάνου ή του ελικοπτέρου οφείλεται σε καμάκι που έκανε ο πιλότος!
Αν αυτό συμβαίνει τότε, μετά την επιθετική ενέργεια εις την Κρήτη κατά των S300, έχουμε και δεύτερη επιθετική ενέργεια σε σύντομο χρονικό διάστημα με δράστες αγνώστους, σε ένα χώρο που δρουν Ισραηλινοί κατάσκοποι και ενεργούν επί δεκαετίες οι Βρετανοί υπέρ των Τούρκων. Ρώσοι εμπειρογνώμονες, δημοσιεύθηκε εις Κύπρον, ενοχοποιούν για τις πτώσεις την Αγγλική Βάση.
Έχει δημοσιευτεί η άποψη ότι η ηλεκτρονική άμυνα της βάσης εμπεριέχει δυνατότητα παρεμβολής στο σύστημα πλοήγησης ελικοπτέρων-αεροσκαφών. Η πτώση των τριών (δυο ελικόπτερα-ένα αεροσκάφος) στην περιοχή της βάσης ενοχοποιεί τις κεραίες που συνδέονται με τα συστήματα ECHELON και HAARP.
Το ότι την ώρα που συνεδρίαζε το Εθνικό Συμβούλιο της Κύπρου για προγραμματισμό νέας στρατηγικής στα εθνικά θέματα έγινε η πτώση, εξελήφθη ως μήνυμα προς τον δυναμικό Τάσσο Παπαδόπουλο, ο οποίος επιδίωκε την ανάσταση του Κυπριακού Ελληνισμού. Να θυμίσουμε ότι ανεξήγητες παραμένουν οι συνδεδεμένες με την Κύπρο πτώσεις:
α) Γ. Κρανιδιώτη,
β) Αεροσκάφος HELIOS με 121 Κυπρίους (14.08.2005),
γ) Σινούκ με επιβαίνοντα τον Κύπριο Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο...
Και όλα αυτά συμβαίνουν, ενώ είναι γνωστό ότι δεν μπορεί η Κυπριακή Άμυνα να αντέξει τουρκική επίθεση άνω των 3 ημερών!
Σχετικά δε με την πτώση του F16 δημοσιεύτηκε άρθρο αλλά και γνώμες πολλών που υποστηρίζουν την άποψη της επίθεσης δυο F16C της 192 βάσης και ενός F4E/RF-4E Phantom II απογειωθέντα από το αεροδρόμιο Dalaman φέρον το F4 ατρακτίδιο ζεύξης δεδομένων του κατευθυνόμενου βλήματος αέρος-εδάφους popeye.
Επρόκειτο δηλαδή για εκπαίδευση στην προσβολή των S300 PMU1 με χρήση F-4E Terminator 2020 σε συνδυασμό με βλήμα popeye, της ισραηλινής Rafael, το οποίο είναι εξοπλισμένο με πολεμική κεφαλή 750 λιβρών με πιθανό σφάλμα 3 μέτρων! Το F-4E Terminator 2020 με ραντάρ EL/M 2032 από 60 μίλια με λειτουργία SAR εντοπίζει τον στόχο και οι συντεταγμένες του μεταβιβάζονται στο βλήμα popeye.
Το βλήμα κατευθύνεται μέσω GPS και INS. Όταν φθάσει στην περιοχή στόχου ενεργοποιείται TV ή IIR που μεταφέρει την εικόνα στο αεροσκάφος. Ο χειριστής πραγματοποιεί την τελική κίνηση. Έλληνες ειδικοί στα εξοπλιστικά δηλώνουν ότι οι Τούρκοι δεν έχουν popeye.
Το ραντάρ Synthetic Aperture Radar (SAR) είναι της ισραηλινής ELTA EL/M παρέχοντας εικόνες με ευκρίνεια 1 μέτρου από τα 60 μίλια. Άσκηση προσβολής, λοιπόν, από τους συμμάχους!...
Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου