Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012
ΚΟΙΤΑ, ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ!
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, το μέλος της ΕΟΕ και αρχηγός της ελληνικής ολυμπιακής αποστολής, Ισίδωρος Κούβελος είπε “ότι το λάθος το έκανε και τα λάθη πληρώνονται σε αυτή τη ζώη”..Εσύ, Ισίδωρε, τα λάθη σου τα πλήρωσες;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου