Blogger Widgets

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ! - ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ 15ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ Δ.Ε.Θ. ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ....

Η Συγκλονιστική Μαρτυρία μιας μητέρας στον Παρλαπίπα για τον 15χρονο γιο της στην που συλλάμβανε οι άνδρες των ματ.Σήμερα ήμουν στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης για να πάρω το γιο μου Χρήστο, 15 μόλις ετών, που τον συλλάμβανε χθες μπροστά στα μάτια μου καθώς έρχονταν προς το μέρος μου…

Επειδή έτρεχε για να γλυτώσει από τις πέτρες, τα ξύλα των υποτιθέμενων Αναρχικών και την οργή των Μ.Α.Τ. …!!!!!

ΜΑΤΑΙΩΣ έτρεξα και φώναξα να τον αφήσουν γιατί έρχονταν σε μένα, τον πήγαν στα κρατητήρια στο μέγαρο της Αστυνομίας, του είχαν βάλει και χειροπέδες σαν φονιά…..

Τρομοκρατία στο δρόμο ή στην Αστυνομία έχουμε τελικά;

ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΑΚΙ ασκήθηκε δίωξη για….

Α) Σύσταση και συμμορία

Β) βανδαλισμό

Γ) επίθεση σε όργανα της τάξης εν ώρα καθήκοντος

Δ) φθορά ξένης περιουσίας και κρατικής


ΟΟΟΟΛΑ ΑΥΤΑ τα έκανε ο Χρηστάκις και θα δικαστεί στα τέλη Νοεμβρίου!!!!

Στις 30 Νοεμβρίου έχει γενέθλια!!! Ωραίο δώρο έκαναν στο παιδί μου… επειδή φοβήθηκε και έτρεξε μη φάει καμιά αδέσποτη!

Το κόστος των δικαστικών εξόδων…. Υψηλό, παραστάσεις, δικαστικά έξοδα, κ.τ.λ.….

Και σήμερα δεν μου έδιναν το παιδί μου αν δεν έρχονταν δικηγόρος…. 500,00 ευρώ τα οποία εγώ, ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΚΑΘΟΣ Ο ΧΡΗΣΤΑΚΙΣ ΕΧΑΣΕ ΜΙΚΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΩ ΣΕ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ 7 ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ… ΜΑΝΑ 6 ΠΑΙΔΙΩΝ…

ΩΡΑΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΗ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ!!!!!!

Ο ΜΙΚΡΟΣ Ακόμη προσπαθεί να συνέρθει και το ωραίο της υπόθεσης….

Το παιδί ήθελε γιατί πλέον δε θέλει να γίνει Αστυνομικός…

Του έδωσαν το καλό παράδειγμα!!!!

Ότι είχα γιο τον Τάρας Μούλμπα … δεν το ξέρα!!! Έχουμε ταλέντο στην οικογένεια λοιπόν κύριες και κύριοι ΓΙΑΤΙ ΑΝ Ο 15 ΕΤΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΑ…. Αξίως λοιπόν μπορεί να εργαστεί κοντά στον JAMES BOND ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΑ…. Διότι αυτά μόνο Επιστημονική φαντασία αγγίζουν ή και τον ΜΠΑΤ ΜΑΝ γιατί όχι!!!!

Υ.Γ.

Ευχαριστώ από καρδίας και ευγνωμονώ πραγματικά τον δικηγόρο Γιώργο Πάσογλου που έτρεξε αρωγός στο θέμα του μικρού Χρήστου άμεσα και στην φίλη μου Χριστίνα Κατίκαριδου που τον ενημέρωσε και κατέβηκε κι αυτή βόλτα στο κέντρο, στη σύλληψη του μικρού Χρήστου…

Θέλω να προστάσω επίσης ότι είχα μαζί μου και τα 2 μικρότερα ανήλικα παιδία μου….

Ευχαριστώ δεν όλους όσους μου συμπαραστέκονται στον αγώνα που κάνω!

Ο περίφημος κρατικός μηχανισμός μας…. Δεν προσπαθώ να ενοχοποιήσω το παιδί μου, απλός δεν μπορώ να καταλάβω…. ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΓΕΝΝΗΣΑ ΜΗ ΧΕΣΩ!!!!!!

http://www.oparlapipas.com

Πηγή: http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2012/09/15_10.html#ixzz266aOv6kZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home