Blogger Widgets

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Έλεος με τις διαφημίσεις του ΕΟΠΥΥ -και δώρο μια μεγάλη απορία !

Όταν λέμε του ΕΟΠΥΥ, εννούμε, όχι του οργανισμού φυσικά, αλλά των ιδιωτικών εταιρειών, που κέρδισαν το διαγωνισμό του Λοβέρδου, για την κατάργηση του 184. Iδιαίτερα αυτή η άθλια της Newsphone (αυτής που έφερε τα ροζ τηλέφωνα στην Ελλάδα), του 14900 δηλαδή με τον παππού και τη γιαγιά, συγκεντρώνει…

χιλιάδες μπινελίκια στα κοινωνικά δίκτυα.

Και η πολύ σοβαρή -ελπίζουμε- απορία του taxalia:

Το Υπουργείο λέει ότι κάνει τα πάντα για να μειώσει το κόστος του τηλεφωνήματος, αλλά είναι υποχρεωμένο να συνεχίσει τη σύμβαση Λοβέρδου. Παρά τη συμβατική του υποχρέωση πέτυχε να μειώσει 10% το κόστος. Οι εταιρείες λοιπόν πρέπει κάτι να κερδίσουν και δεν έχουν -λένε- άλλα περιθώρια να μειώσουν το κόστος (1,18 το λεπτό από κινητό).

Και η απορία μας είναι πολύ απλή:

Αφού δεν έχετε άλλα περιθώρια, πού βρίσκετε ρε κουφάλες τόσα εκατομμύρια ευρώ για την διαφήμιση των αριθμών σας;

Μέρα-νύχτα οι τηλεοράσεις παίζουν τα κωλονούμερά σας. Αντί να ρίχνετε αυτά τα εκατομμύρια στη διαφήμιση, γιατί δεν ρίχνετε τις τιμές;;;;;

taxalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home