Ο νέος εμετός του τουρκοπράκτορα!
Απολαύστε (τρόπος του λέγειν δηλαδή) τον απερίγραπτο εμετό που ξέρασε πάλι προ ολίγων ημερών (15/9/2012) μες στα μούτρα μας ο γνωστός ανθυπολακές των εν Θράκη οργάνων της Τουρκίας Ιλχάν Ταχσίν, που παριστάνει τον διευθυντή της μειονοτικής εφημερίδας της Κομοτηνής «Μπιρλίκ». Ναι, μιλάμε για το ίδιο ακριβώς υποκείμενο που στις 30 Αυγούστου (όπως σας είχαμε γράψει στο«Προξενείο-Στοπ») πανηγύριζε στο πρωτοσέλιδο της φασιστο-φυλλάδας του για τη Μικρασιατική Καταστροφή! Δια του εν λόγω τώρα εμετού ο συγκεκριμένος συστηματικός διαστροφέας της πραγματικότητας, επιδίδεται…
για μια ακόμη φορά στο…αγαπημένο του σπορ (αυτό της παραχάραξης και της αλλοίωσης των πάντων, προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα συγκεκριμένα – τουρκικά – συμφέροντα των “προϊσταμένων” του) και προβαίνει σε ένα ανεκδιήγητο μελό κλαψούρισμα εναντίον του ελληνικού κράτους που για μια ακόμη φορά καταπιέζει βάναυσα τους…καημένους τους Τούρκους της Θράκης και στερεί από τα δύστυχα παιδιά τους το δικαίωμα να πάνε σχολείο. Και όλη αυτή τη γελοιότητα τη συνοδεύει και με τη φωτογραφία που βλέπετε, στην οποία εμφανίζονται κάποια παιδάκια που…κλαίνε (φωτογραφία φυσικά που από κάπου την…κατέβασε και ουδεμία απολύτως σχέση έχει βεβαίως με το συγκεκριμένο θέμα)!
Ούτε λόγος όμως (και πάλι) ασφαλώς για το ποιοι έχουν τις πραγματικές ευθύνες για όλα αυτά: ο νόμος (που ήταν δεδομένος και γνωστός) ή όλοι εκείνοι που επέλεξαν συνειδητά να τον παραβιάσουν (και τώρα ουρλιάζουν, επειδή πολύ απλά…εφαρμόζεται); Δεν φταίνε δηλαδή όλα τα ηχεία του τουρκισμού στην Θράκη, που παραπληροφόρησαν τη μειονοτική κοινωνία, δεν φταίνε όλοι αυτοί οι πράκτορες, από ψευδομουφτήδες, ιμάμηδες και πολιτευτές έως δημοσιογράφους (ακριβώς δηλαδή σαν τα μούτρα του λεγάμενου), που κατεύθυναν σε λάθος δρόμους και σε παράνομες επιλογές τους γονείς, αλλά φταίει η νομοθεσία; Η νομοθεσία όμως, κύριε Ταχσίν, είναι δεδομένη. Τώρα αν κάποιος, επειδή παίρνει μερικά χιλιάρικα λίρες τον μήνα, θέλει να λέει ψέματα στους γονείς, τότε υπεύθυνοι είναι αυτοί που προβαίνουν στην παραπληροφόρηση, αλλά φυσικά και οι γονείς που έχαψαν τα παραμύθια τους. Πώς είπατε; Αμαρτίες…γονέων (και πρακτόρων) παιδεύουσι τέκνα; Ναι, αυτό ακριβώς! Ρίξτε τώρα μια ματιά στο προκλητικό (όσο και απίστευτα γελοίο) μελό κλαψο-παραλήρημα του (εκ του προχείρου) ποιητή Ιλχάν Ταχσίν (τον βλέπετε στη 2η φωτογραφία). Ε, και πάρτε και καναδυό υπογλώσσια καλού-κακού, ε; Ποτέ δεν ξέρεις…
«ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ!!!
Πριν γράψω το άρθρο μου σχετικά με το θέμα των νηπιαγωγείων, ρωτάω τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον πρωθυπουργό, τον υπουργό Παιδείας και όλες τις σχετικές αρχές:
Ποιος και πώς θα αποκαταστήσει το τραύμα του παιδιού της φωτογραφίας (σ.σ. δείτε σε τι καπηλεία προβαίνει ο ανεκδιήγητος πρακτορίσκος, με την – όπως είπαμε – άσχετη φωτογραφία) και όλων των παιδιών της μειονότητας που βιώνουν αυτήν την κατάσταση;
Για ποιο λόγο δηλητηριάσατε τη χαρά της πρώτης μέρας του σχολείου αυτών των παιδιών; Μα δεν ντρέπεστε, δεν στενοχωριέστε καθόλου;
Ε βρε ελληνικό κράτος, τον Κώστα και την Μαρία δεν τους κάνεις να κλαίνε, τον Μεμέτ και την Αϊσέ μου για ποιο λόγο τους κάνεις να κλαίνε;
Τέτοιου είδους Ευρωπαίος είσαι;
Αυτή είναι η κατανόηση σου για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την δημοκρατία ;
Κρίμα, εκατομμύρια φορές κρίμα. Εεε ελληνικό κράτος πότε θα σταματήσεις να κάνεις διακρίσεις στους πολίτες σου;
ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΜΑΣ ΜΩΡΩΝ
Και εσείς πήγατε σχολείο – και πριν πάτε, για χρόνια περιμένατε εκείνη την χαρούμενη μέρα. Η μέρα έφτασε και ετοιμάσατε από το βράδυ την τσάντα που μέρες πριν είχατε επιλέξει με την μητέρα και τον πατέρα σας. Μέχρι το πρωί δεν σας έπιασε ύπνος, γιατί θα πηγαίνατε σχολείο.
Μετά από μια μακριά νύχτα, απρόθυμα πήρατε το πρωινό σας, και με νυσταγμένα μάτια πιάσατε το χέρι του πατέρα και της μητέρας σας και πήρατε τον δρόμο για το σχολείο. Ήσασταν τόσο σίγουρος πως θα αρχίζατε το σχολείο που στο αθώο και μεγάλο μυαλό σας είχατε σχεδιάσει ακόμη και το με ποιόν θα καθόσασταν στη σειρά του σχολείου.
Έλα όμως που οι μικρόμυαλοι δεν σκέφτηκαν το ίδιο με εσάς.
Για ποιο λόγο; Διότι σε μια στιγμή γκρέμισαν τα όνειρα σας. Εκπλαγήκατε, δεν μπορέσατε να καταλάβετε τι γίνεται γύρω σας. Ο εγκέφαλος σας σάς είχε ετοιμάσει να μπείτε στο σχολείο και να καθίσετε στη σειρά. Κάποιοι ανεγκέφαλοι κύριοι όμως είναι ανίκανοι να αντιληφθούν τις φουρτούνες στο αθώο και μεγάλο σου μυαλό.
Στην πύλη του σχολείου απέτρεψαν τα μεγάλα όνειρα που είχες κάνει. Μικρό παιδάκι μην ντρέπεσαι, αυτοί που πρέπει να ντρέπονται είναι οι ¨ξεδιάντροποι, μικροπρεπείς, αμόρφωτοι, αγενείς¨ που σε έριξαν σε αυτή την κατάσταση με τον νόμο που έβγαλαν. Ο Αλλάχ να τους συγχωρήσει, και μην ανησυχείς ο Θεός είναι μεγάλος, ποτέ δεν αφήνει μόνο αυτόν που του τρώνε το δίκιο.
Εμείς όμως τα κάνουμε; Αυτό είναι το βασικό θέμα εδώ!
Τα τελευταία χρόνια ακούσαμε από τα στόματα όλων πως ¨Το μεγαλύτερο θέμα είναι η εκπαίδευση¨. Και σήμερα ακόμη συνεχίζουμε να το ακούμε. Κύριοι, υπάρχει μια παροιμία που λέει ¨έπεσε το καπέλο, φάνηκε η φαλάκρα¨. Μην κουράζεστε, ο δρόμος του δικαίου και της δικαιοσύνης ένας είναι. Πλέον σταθείτε δίπλα στην Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης.
Με την υποχρέωση πλέον για εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο, κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει με το θέμα των νηπιαγωγείων της μειονότητας. Η εκπαίδευση στα νηπιαγωγεία θα είναι μόνο στα ελληνικά ή θα είναι δίγλωσσα σε τουρκικά και ελληνικά σύμφωνα με τις συνθήκες ; Είναι πολύ κρίμα αλλά σε αυτό το θέμα μέχρι τώρα δεν υπήρξε κάποια δήλωση από τους αρμόδιους. Το ελληνικό κράτος υπογράμμισε πως τα νηπιαγωγεία θα είναι στα ελληνικά και μόνο στα ελληνικά και το έθεσε σε εφαρμογή. Κύριοι άρχοντες, εμείς τι θα κάνουμε ;
Όπως είναι γνωστό η εκπαίδευση της Τουρκικής μειονότητας Δυτικής Θράκης με βάση την συνθήκη της Λοζάνης αλλά και τις διμερείς συνθήκες, είναι εντελώς ιδιωτική και αυτόνομη. Η μειονοτική εκπαίδευση σε δημοτικά και γυμνάσια είναι στα ελληνικά και στα τουρκικά.
Μετά από την υποχρεωτική εκπαίδευση στα νηπιαγωγεία που επέφερε η χώρα μας η Ελλάδα, άρχισε να επικρατεί μεγάλη σύγχυση. H υποχρεωτική εκπαίδευση έγινε 10 έτη και η νηπιακή εκπαίδευση κατέστη υποχρεωτική, αγνοήθηκε το ιδιωτικό και το αυτόνομο της μειονοτικής εκπαίδευσης και αποφασίστηκε να παρασχεθεί παιδεία σε μια γλώσσα, δηλαδή στα ελληνικά.
Το καθορισμένο με συνθήκες στάτους της μειονότητας δεν αλλάζει. Εάν δεν ανοίξουν δίγλωσσα – δηλαδή τουρκικά και ελληνικά – νηπιαγωγεία παραβιάζονται οι συνθήκες. Η ευρισκόμενη μέσα σε πολλά προβλήματα μειονοτική εκπαίδευση θα δεχτεί ακόμη ένα χτύπημα. Χωρίς να δοθεί προσοχή σε αυτό το σημαντικό σημείο, το μέτρο αυτό που επιβλήθηκε χωρίς την γνώμη της μειονότητας δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτό από αυτήν»…
Τέτοια και πολλά άλλα (γελοία, λιγότερο γελοία, σπαραξικάρδια, βλακώδη, εριστικά, οργίλα, προκλητικά, χυδαία, κλπ) διαβάζουμε και ακούμε συνεχώς γύρω μας τον τελευταίο καιρό από τους τουρκόφρονες (και τα γνωστά πλέον ελληνόφωνα τσουτσέκια τους), καθώς ασκούν πραγματικά αφόρητες πιέσεις, ώστε να καμφθούν οι αντιστάσεις όσων προσπαθούν απλώς να εφαρμόσουν τον νόμο. Και μ’ όλα αυτά, το ερώτημα που υψώνεται μπροστά στα μάτια μας είναι φυσικά προφανές: θα τα καταφέρουν τελικά ή όχι; Εάν επρόκειτο για…στοίχημα, η έως τώρα εμπειρία μας θα μας ωθούσε (δυστυχώς) στο να ποντάρουμε όλα όσα έχουμε και δεν έχουμε, στο…πρώτο σκέλος. Λέτε τελικά να διαψευστούμε; Οψόμεθα…
http://proxeneio-stop.org/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου