Blogger Widgets

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Σωτήρης Καλυβάτσης:«Πέρασα κατάθλιψη, αλλά δεν πήγα σε γιατρούς»

Ο Σωτήρης Καλυβάτσης σε πρόσφατη συνέντευξη του στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly μίλησε για την απώλεια του Αντώνη Παραρά, που του στοίχισε, τις περιόδους κατάθλιψης που πέρασε, ενώ παράλληλα άφησε μια αιχμή για την παρέα του Ράδιο Αρβύλα…

«Δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο όταν χάνεις έναν άνθρωπο σου. Μου στοίχισε ιδιαίτερα. Ήδη είχε προηγηθεί η απώλεια του πατέρα μου όταν ήμουν νεότερος. Για δύο χρόνια φοβόμουν να ονειρευτώ. Ήμουν μικρός και ένιωθα ότι έτσι γίνεται μάλλον ότι όπου να ναι θα την… κάνω και εγώ» και συνέχισε αναφερόμενος στον θάνατο του φίλου και συνεργάτη του, Αντώνη Παραρά, πριν 16 χρόνια: «Οπωσδήποτε βοηθούν αυτά τα πράγματα για να συνειδητοποιήσεις το πόσο μικροί είμαστε, ότι δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου, ότι όλοι κάνουμε μία δουλειά απλά. Αυτό που έχει σημασία και αξία είναι να παραμένουμε άνθρωποι, γιατί όποιος και ότι και αν είσαι, αν πατήσεις μία μπανανόφλουδα, θα γλιστρήσεις και θα πέσεις».

Αυτό το γεγονός ήταν μάθημα για εκείνον. «Οπωσδήποτε έγιναν κάποιες διεργασίες μέσα μου. Μέσω των εμπειριών της ζωής σου και των πραγμάτων που βιώνεις διαμορφώνεται ο χαρακτήρας σου. Απλώς ως χαρακτήρας τοποθετώ στην άκρη του μυαλού μου και τα καλά και τα άσχημα και προχωρώ παρακάτω χωρίς να ξεχνώ όμως, αυτά που έχουν συμβεί».

Ο ηθοποιός εξομολογήθηκε πως έχει περάσει κατάθλιψη: «Ναι, αλλά δεν έχω πάει σε γιατρούς, να κλειστώ και να απομονωθώ. Προφανώς έχω περάσεις τις καταθλίψεις μου, αλλά πιο ελαφριά. Έχω τους φίλους μου, τη φύση… Εγώ, εξάλλου, την κατάθλιψη δεν τη γουστάρω σαν γυναίκα. Για ποιο λόγο να την κάνω παρέα;»

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν θα πήγαινε ως καλεσμένος στο Ράδιο Αρβύλα, άφησε μια αιχμή για τις σχέσεις του με τον Αντώνη Κανάκη και τον Γιάννη Σερβετά: «Δεν τραβάω τέτοια ζόρια. Δεν νομίζω να βολέψει ποτέ να συμβεί κάτι τέτοιο».

(protothema)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home