Blogger Widgets

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Προώθηση της παιδεραστίας μέσα από τα σχολικά βιβλία!!!

Ένα κείμενο που περιλαμβάνεται σε βιβλίο Γραμματικής της Α΄ Γυμνασίου και ουσιαστικά δίνει μαθήματα παιδεραστίας, θα έπρεπε να είχε ήδη προκαλέσει την απομάκρυνση των μελών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και την παραίτηση του υπουργού Παιδείας. Τίποτε από αυτά όμως δεν έγινε! Το κείμενο έγραψε η πρώην υφυπουργός Παιδείας επί κυβερνήσεων Ανδρέα Παπανδρέου Ρούλα…

Κακλαμανάκη (έφυγε από τη ζωή πριν από ένα μήνα περίπου) και αναφέρεται στο επίρρημα «Οσάκις», δηλαδή όσες φορές.. Το κείμενο αναφέρει ανάμεσα στα άλλα:

«Ο καθηγητής της φιλολογίας έριχνε κάθε μέρα το μπαλάκι. Ολη η τάξη το έπιανε σαν ένα γαργαλιστικό μήνυμα. Το πετούσε ο ένας στον άλλον. Χαράς ευαγγέλια.

“Οσάκις…” άρχιζε τη φράση του ο φιλόλογος. “Ναι. Ναι. Ο Σάκης! Ο Σάκης!” φώναζαν όλες οι μαθήτριες γελώντας. Κι ο καθηγητής τρελαινόταν.

Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20 με 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα. Μια από τις μαθήτριες της τάξης. Στα 15–16, όπως όλες τους. Η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην άλλη γωνία κι οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν. Ηταν ο πρώτος έρωτας της τάξης.

Ο καθηγητής φώναξε την πρώτη μαθήτρια, τη Μαρία, στο γραφείο του και τη ρώτησε. “Τι συμβαίνει με το «Οσάκις»; Γιατί αυτή η αντίδραση;”. “Δεν ξέρω, κύριε. Στο δικό μου θρανίο δεν ξέρουμε τίποτα. Το πήραν έτσι φαίνεται και το διασκεδάζουν” του απάντησε.

Ρώτησε κι άλλες μαθήτριες. Μερικές δεν κρατήθηκαν και γελούσαν. Ο καθηγητής προσπάθησε να βγάλει από το λεξιλόγιό του τη λέξη Οσάκις”.

Αυτή όμως αντιστεκόταν. Του έβγαινε αυθόρμητα, έστω και με κάποια καθυστέρηση. Τότε, όμως, γινόταν πανζουρλισμός. Σαν να την είχε στερηθεί η τάξη και ξεσπούσε. “Ο Σάκης! Ο Σάκης!”, φώναζαν ακόμα πιο δυνατά και γελούσαν με την καρδιά τους. Γιατί ήταν υπόθεση καρδιάς και όχι γραμματικής…» Ο 25χρονος δηλαδή που τα έφτιαξε με την 13χρονη (τόσο είναι στην Α΄ Γυμνασίου και όχι 15 – 16 που αναφέρει το κείμενο).

ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ «ΑΘΗΝΑ»

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ …ΣΩΒΡΑΚΟ ΤΟΥ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ, ΠΩΣ ΠΗΓΑΝ …ΒΟΛΤΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ, ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ …ΞΕΝΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΞΥΛΟ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ!

Στην Ιστορία της Ε΄ Δημοτικού, οι μαθητές διδάσκονται σε ένα αντεθνικό κείμενο μότι «η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο και εμείς πήγαμε στο υπόγειο»

Η σχολική χρονιά

ξεκινάει από την …τουαλέτα!

Ο περιβόητος «συνωστισμός» στη Σμύρνη, που …εμπνεύστηκε η καθηγήτρια Μαρία Ρεπούση, η οποία …επιβραβεύτηκε μάλιστα με την εκλογή της σε βουλευτή, ωχριά μπροστά στα απίστευτα αίσχη που περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία και προκαλούν σοκ! Απορούν οι γονείς για την ραγδαία αύξηση του bulling στα σχολεία! Τραβάνε υποκριτικά τα μαλλιά τους  οι καθηγητές για τα βίντεο που τραβάνε οι μαθητές στις τουαλέτες των μαθητριών! Σοκάρονται δήθεν ακόμα και οι αστυνομικοί, όταν καταγγέλλεται σκάνδαλο παιδεραστίας σε δημοτικό σχολείο με πρωταγωνιστή καθηγητή ή εξωσχολικό!

Πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, όταν, με τις ευλογίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και την αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας, εδώ και 3 – 4 χρόνια, οι μαθητές του δημοτικού και των πρώτων τάξεων του Γυμνασίου, διδάσκονται από βιβλία που προπαγανδίζουν με τον χειρότερο τρόπο τον ανθελληνισμό, τον αφελληνισμό, προσβάλλουν τον Χριστιανισμό, τους Έλληνες και …προάγουν την παιδεραστία! Μαθαίνουν στα παιδιά για το …σώβρακο του Αη Βασίλη, πώς πηγαίνουν …βόλτα τον Επιτάφιο, πώς να διαβάζουν Χάρι Πότερ ή Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και αν τύχει μπορεί να διαβάσουν και Οδυσσέα Ελύτη, που βρίσκεται σε σελίδες πολύ πιο μετά από τους φανταστικούς ήρωες του κινηματογράφου.

Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες κρατάνε στα χέρια τους βιβλία και Τετράδια Εργασιών που τα μαθαίνουν πώς θα φλερτάρουν, πώς θα βάψουν τα νύχια τους και πιο είναι το καλύτερο κλαμπ για να διασκεδάσουν.

Βιβλία στα οποία δεν υπάρχει ούτε μία προσευχή, δεν υπάρχει κείμενο που να περιγράφει μια φυσιολογική οικογένεια, ενώ γελοιοποιούνται οι Άγιοι, καταργείται ο σεβασμός και προωθείται ο βιασμός της ιστορίας και των πιστεύω μας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, τόσο καθηγητές από όλη τη χώρα, όσο και γονείς έχουν στείλει επιστολές διαμαρτυρίας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ζητώντας την αλλαγή των ανατριχιαστικών κειμένων στα βιβλία. Κι όμως, όπως αποδεικνύεται και από τις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, οι κύριοι και οι κυρίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, δεν προέβησαν σε καμία απολύτως αλλαγή! Από την άλλη πλευρά, προκλητική είναι η αδιαφορία του υπουργού Παιδείας Κων/νου Αρβανιτόπουλου, που φαίνεται ότι θεωρεί πιο σημαντικό να εφαρμοστεί εν μέσω εκπαιδευτικής περιόδου το σχέδιο «Αθηνά» στα ΤΕΙ και ΑΕΙ, παρά να προστατευθούν τα παιδιά από τα φρικιαστικά κείμενα που ενέκρινε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Τα προκλητικά κείμενα

Ένα μικρό δείγμα από τα κείμενα – σαβούρες που υπάρχουν στα βιβλία του Δημοτικού και της Α΄ τάξης του Γυμνασίου (για παιδιά δηλαδή από 6 έως 12 χρόνων) είναι αυτό που σας παραθέτουμε παρακάτω, ελπίζοντας πως η δημοσιοποίησή τους, θα συγκινήσει τα καλοπληρωμένα στελέχη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κι αν όχι αυτά, το υπουργείο Παιδείας και θα αποσύρουν τα κατάπτυστα βιβλία.

•    Στο νέο ανθολόγιο της Α΄ Δημοτικού, εκεί που τα πρωτάκια συναντούσαν κάποτε το ποιηματάκι που μεγάλωσε γενιές και γενιές «φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ», τώρα στο κείμενο υποδοχής υπάρχει το εξής: «Ρωτάει η δασκάλα, παιδιά με τι θέλετε να ξεκινήσουμε σήμερα;» Σηκώνει ένας μαθητής το χέρι και λέει: «Με την τουαλέτα κυρία»!

Επίσης στη «Γλώσσα Α΄ Δημοτικού» τα παιδιά μαθαίνουν πώς να μπαίνουν σε ξένα σπίτια, να κρυφακούν, να κρυφοκοιτάζουν τη νύχτα.

•    Σε βιβλίο της Δ΄ Δημοτικού τα παιδιά μαθαίνουν ότι έξι μέρες, πριν από την Πρωτοχρονιά (την παραμονή δηλαδή της Γέννησης του Χριστού», ο Άγιος Βασίλης είχε άγχος για την …μπουγάδα του! Στο κείμενο αναφέρεται: «Βγαίνει ο Άγιος Βασίλης στην αυλή να απλώσει την μπουγάδα του. Πρώτα κρεμάει τις κάλτσες του, ύστερα τη φανέλα του, το μακρύ του σώβρακο, το σκούφο του, το πουκάμισό του και τελευταίο το σακάκι και το παντελόνι του». Ο Άγιος της εκκλησίας μας, παρουσιάζεται από τα βιβλία αυτά να κρεμάει το μακρύ του σώβρακο!

Στο βιβλίο της Γλώσσας επίσης της Δ΄ Δημοτικού, τα παιδιά μαθαίνουν ότι «τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο». Ο Επιτάφιος δεν πάει βόλτα, αλλά γίνεται η περιφορά του! Στο δε τέλος το κείμενο γράφει: «Όταν φτάσαμε στην εκκλησία οι ψάλτες σήκωσαν τον επιτάφιο ψηλά και όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζεται το περνά περνά η μέλισσα». Εντελώς αντιχριστιανικό κείμενο…

•     Στην Ιστορία της Ε΄ Δημοτικού, τα παιδιά μαθαίνουν ότι «η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο και εμείς πήγαμε στο υπόγειο». Τι μαθαίνει δηλαδή το παιδί; Ότι την ημέρα που η Ελλάδα είπε το «Όχι» στους Ιταλούς και «με το χαμόγελο στα χείλη πάνε οι φαντάροι μας μπροστά», το βιβλίο λέει ότι κρυφτήκαμε! Και στο τέλος αναφέρεται διάλογος πατέρα με γιο. Ο πατέρας λέει: «Άκη, από σήμερα θα γίνεις άντρας». Γιος: «Εγώ τότε φοβήθηκα πάρα πολύ γιατί δεν ήθελα να γίνω σήμερα άντρας».

•    Αν αναρωτιόμαστε για τη βία στα γήπεδα, μπορούμε να αντιληφθούμε γιατί δεν πρόκειται το φαινόμενο να εξαλειφθεί. Διότι μαθήματα βίας κάνουν τα παιδιά από την Ε΄ Δημοτικού! Σε κείμενο για την άθληση, όπου σε ποδοσφαιρικό αγώνα μετέχουν ο δάσκαλος και ο παπάς, σε πέντε σημεία αναφέρεται ότι έπεσαν μπουνιές, γροθιές και γενικά ξύλο!

Ο υπουργός Υγείας Κων/νος Αρβανιτόπουλος δίνει περισσότερη σημασία στο σχέδιο «Αθηνά» που φέρνει αναταραχή στους σπουδαστές και τις οικογένειές τους και όχι στα αίσχη των βιβλίων των παιδιών του Δημοτικού

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Οσάκις και ο …Σάκης!

Ένα κείμενο που περιλαμβάνεται σε βιβλίο Γραμματικής της Α΄ Γυμνασίου και ουσιαστικά δίνει μαθήματα παιδεραστίας, θα έπρεπε να είχε ήδη προκαλέσει την απομάκρυνση των μελών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και την παραίτηση του υπουργού Παιδείας. Τίποτε από αυτά όμως δεν έγινε! Το κείμενο έγραψε η πρώην υφυπουργός Παιδείας επί κυβερνήσεων Ανδρέα Παπανδρέου Ρούλα Κακλαμανάκη (έφυγε από τη ζωή πριν από ένα μήνα περίπου) και αναφέρεται στο επίρρημα «Οσάκις», δηλαδή όσες φορές.. Το κείμενο αναφέρει ανάμεσα στα άλλα:

«Ο καθηγητής της φιλολογίας έριχνε κάθε μέρα το μπαλάκι. Ολη η τάξη το έπιανε σαν ένα γαργαλιστικό μήνυμα. Το πετούσε ο ένας στον άλλον. Χαράς ευαγγέλια.

“Οσάκις…” άρχιζε τη φράση του ο φιλόλογος. “Ναι. Ναι. Ο Σάκης! Ο Σάκης!” φώναζαν όλες οι μαθήτριες γελώντας. Κι ο καθηγητής τρελαινόταν.

Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20 με 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα. Μια από τις μαθήτριες της τάξης. Στα 15–16, όπως όλες τους. Η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην άλλη γωνία κι οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν. Ηταν ο πρώτος έρωτας της τάξης.

Ο καθηγητής φώναξε την πρώτη μαθήτρια, τη Μαρία, στο γραφείο του και τη ρώτησε. “Τι συμβαίνει με το «Οσάκις»; Γιατί αυτή η αντίδραση;”. “Δεν ξέρω, κύριε. Στο δικό μου θρανίο δεν ξέρουμε τίποτα. Το πήραν έτσι φαίνεται και το διασκεδάζουν” του απάντησε.

Ρώτησε κι άλλες μαθήτριες. Μερικές δεν κρατήθηκαν και γελούσαν. Ο καθηγητής προσπάθησε να βγάλει από το λεξιλόγιό του τη λέξη Οσάκις”.

Αυτή όμως αντιστεκόταν. Του έβγαινε αυθόρμητα, έστω και με κάποια καθυστέρηση. Τότε, όμως, γινόταν πανζουρλισμός. Σαν να την είχε στερηθεί η τάξη και ξεσπούσε. “Ο Σάκης! Ο Σάκης!”, φώναζαν ακόμα πιο δυνατά και γελούσαν με την καρδιά τους. Γιατί ήταν υπόθεση καρδιάς και όχι γραμματικής…» Ο 25χρονος δηλαδή που τα έφτιαξε με την 13χρονη (τόσο είναι στην Α΄ Γυμνασίου και όχι 15 – 16 που αναφέρει το κείμενο).

Σε βιβλίο της Β΄ Γυμνασίου κείμενο αναφέρει ότι «η σκόνη της κιμωλίας λερώνει τα κόκκινα νύχια της», ενώ σε άλλο σημείο αναφέρεται: «Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκε στο μπαρ ένα ξεχωριστό κορίτσι». Μαθήτρια δηλαδή της Β΄ Γυμνασίου σε μπαρ!..

Στις δύο σακούλες αναγράφεται ότι τα φωνήεντα της ελληνικής γλώσσας είναι 5 και τα σύμφωνα 15…

ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

«Κατάργησαν» 5 γράμματα!

Μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά με όλους αυτούς που ήθελαν να εκσυγχρονίσουν τα βιβλία που δίνονται στους μαθητές του Δημοτικού, έφτασαν στο σημείο μέχρι να «καταργήσουν» γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου! Και βέβαια, και σ’ αυτή την περίπτωση, με τις ευλογίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του εθελοτυφλούντος (;) υπουργείου Παιδείας, που περί του σχεδίου «Αθηνάς» τυρβάζει…

Σύμφωνα με τη «Νέα Ελληνική Γραμματική» της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, η οποία αντικατέστησε την μέχρι πέρυσι ισχύουσα γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία διδασκόταν περισσότερο από 30 χρόνια στα σχολεία, τα παιδιά μαθαίνουν τα εξής εκπληκτικά:

-    Ότι τα φωνήεντα της Ελληνικής Γλώσσας είναι πέντε, τα: α, ε, ι, ο και ου και ότι τα φωνήεντα η, υ, ω έχουν καταργηθεί!

-    Επίσης ο μαθητής μαθαίνει ότι τα σύμφωνα από τα 17 σύμφωνα, έμειναν μόνο τα 15, αφού τα ξ και ψ δεν υπάρχουν πλέον. Συγκαταλέγονται όμως – σύμφωνα με τη νέα γραμματική – στα σύμφωνα τα «ντ», «μπ» και «γκ».

Κατά τα άλλα πάντως, αναφέρεται ότι η ελληνική γλώσσα έχει 24 γράμματα. Πώς τελικά θα καταλάβει ο μαθητής της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού τι ισχύει; Η καθηγήτρια Ειρήνη Φιλιππάκη – Warburton που συμμετείχε στη σύνταξη της καινούργιας γραμματικής, αναφέρει ότι στον γραπτό λόγο υπάρχουν 7 γραφήματα, τα ι. η, υ, ε, α, ο, ω, αλλά στον προφορικό λόγο προφέρονται μόνο πέντε (μαζί με το διψήφιο «ου»).

Το κωμικό του πράγματος είναι ότι η εκ των συγγραφέων της νέας Ελληνικής Γραμματικής επικαλέστηκε ένα στίχο τραγουδιού για να επιβεβαιώσει ότι δεν έχει κάνει λάθος. Ο γνωστός στίχος λέει ότι «εγώ γράμματα δεν έμαθα και στο σχολειό δεν πήγα, αλλά ξέρω πως 2+2 κάνουν 4 και πως τα φωνήεντα είναι εφτά…» Το ίδιο έχει γίνει και σε άλλο βιβλίο του Δημοτικού, όπου οι …σύγχρονοι συγγραφείς προτείνουν στίχους από τραγούδι των αδελφών Κατσιμίχα!...

Σοκ από καθηγήτρια: «Δεν είστε αυθεντικοί Έλληνες»

Τα κατάπτυστα κείμενα που υπάρχουν στα βιβλία του Δημοτικού και των πρώτων τάξεων του Γυμνασίου, δεν είναι τα μόνα που πλήττουν τον κόσμο της παιδείας και απειλούν τα παιδιά μας, με την ανοχή του υπουργείου Παιδείας. Ένα πρόσφατο περιστατικό σε Γυμνάσιο της Λέσβου, προκάλεσε σοκ στους γονείς των μαθητών της Β΄ τάξης.

Καθηγήτρια, που διδάσκει γεωγραφία στην Β΄ τάξη του Γυμνασίου, θέτει στα παιδιά το εξής «δικό της» ερώτημα:

«Με βάση ιστορικά στοιχεία να αποδείξετε εάν υπάρχουν αμιγείς λαοί στην Ευρώπη. Να δώσετε την απάντηση σας σε δυο παραγράφους.»

Αυτό τέθηκε ως εργασία για το σπίτι και οι μαθητές κάνοντας έρευνα στο διαδίκτυο ετοίμασαν και παρουσίασαν τις εργασίες τους την 8 Φεβρουαρίου 2013, στην εν λόγω καθηγήτρια. Μόλις οι πρώτοι μαθητές υποστήριξαν την απευθείας καταγωγή τους από τους αρχαίους Έλληνες και μάλιστα βάσει αναλύσεων DNA που έχουν γίνει από τον Έλληνα καθηγητή Γενετικής, κ. Τριανταφυλλίδη, του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, η καθηγήτρια άστραψε και βρόντηξε. «Αυτά είναι σαχλαμάρες και κανένας δεν έχει αποδείξει τίποτα. Οι συγκεκριμένες θεωρίες είναι ανεπίσημες και ως εκ τούτου μη αποδεκτές από εμένα. Αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι ότι δεν είστε αυθεντικοί Έλληνες παρά απόγονοι λαών που έχουν περάσει κατά καιρούς από τούτο των τόπο. Απόγονοι δηλαδή Τούρκων, Ρωμαίων, Σαρακηνών, Σουμέριων, Αράβων και άλλων» Έφτασε δε μέχρι του σημείου να πει στα παιδιά ότι «δεν είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου».

Το υπουργείο Παιδείας πάντως, ακόμα να επιληφθεί επί τους θέματος…

http://www.press-time.gr/

Αναρτήθηκε  http://ethel-sinadelfos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home