Blogger Widgets

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Kύπριος ηθοποιός: "Είχα πληροφορία και έβγαλα όλα τα λεφτά μου στη Μάλτα!"

Διαβάστε τι έγραψε ο γνωστός Κύπριος ηθοποιός Κωστάκης Κωνσταντίνου στο λογαριασμό του στο FACEBOOK για το ότι γνώριζε για το κούρεμα και έφυγε τα λεφτά του από την Κύπρο όπως δημοσιεύεται στο lemesospress.com…

«ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑ ,ΕΒΓΑΛΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΚΥΠΡΟΥ ΥΨΟΥΣ 875 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΜΑΛΤΑΣ.....ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΜΩ ; ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΟΥΡΕΨΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ; ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΛΟΙ....ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ; ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ ....ΣΥΛΛΑΒΑΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.....»



 

spirospero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home