Ένα ολέθριο λάθος ολκής των προηγούμενων Κυβερνήσεων διόρθωσε ο Αντώνης Σαμαράς με τον σχηματισμό της νέας του Κυβέρνησης.Μπορεί να έχουμε ασκήσει σκληρή κριτική για την επιλογή του να ακολουθήσει την πολιτική του Μνημονίου και να συμπλεύσει με το ΠΑΣΟΚ που διέλυσε την οικονομία και...
καταρράκωσε τον Ελληνα επιχειρηματία, αλλά στη δημοσιογραφία, όταν δεν υπάρχουν εμπάθειες και αγκυλώσεις, είναι υποχρέωσή μας, να αναγνωρίζουμε τις ορθές επιλογές και να τις αναδεικνύουμε!
Ο λόγος για την επανασύσταση του υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης καθώς και για του Ναυτιλίας!
Ουδείς κατάλαβε , για ποιο λόγο ο Γιωργάκης Παπανδρέου υποβάθμισε το ζωτικής σημασίας αυτό υπουργείο, σε μια περίοδο, που θα έπρεπε να αποτελεί ασπίδα στις επιβουλές των γειτόνων μας! Σύμφωνα με τις δηλώσεις της τότε κυβέρνησης, η κατάργηση του Μακεδονίας-Θράκης, αποτέλεσε μια αναπόφευκτη επιλογή, λόγω της μείωσης των εξόδων που επιχειρούσε τότε η Κυβέρνηση!
Αυτό ήταν (επικοινωνιακά τουλάχιστον) η επίσημη δικαιολογία!
Όμως αλήθεια, τα έξοδα λειτουργίας ενός τόσο σημαντικού υπουργείου σε μια τόσο ευαίσθητη περιοχή, αποτελούσαν το 0,000τρίχα, του συνολικού κρατικού προϋπολογισμού!
Αργότερα, αποδείχτηκε ότι επί της ουσίας, καμιά περικοπή δεν έγινε, καμία οικονομία στα έξοδα δεν επετεύχθη, μιας και όλο το προσωπικό, μετατάχτηκε σε άλλες υπηρεσίες ! Απλά, ο ΓΑΠ, κατέβασε την ταμπέλα από το Υπουργείο, και δεν φαινόταν πουθενά, ότι στην Ελλάδα, υπάρχει ένας διοικητικός οργανισμός, που να ελέγχει ή έστω να ασκεί ψυχολογική πίεση, στην Μακεδονία και στην Θράκη!
Χαράς ευαγγέλια για τους Σκοπιανούς και τους Ιμάμηδες που οργώνουν την Β.Ελλάδα!
Αν παρατηρήσετε τις εστίες προβλημάτων της Ελλάδος, βρίσκονται στην Μακεδονία, στην Θράκη, στο Αιγαίο ενώ οι έριδες με την Τουρκία αφορούν στους αεροδιάδρομους καθώς και στον έλεγχο που ασκούσε στο Αιγαίο το Λιμενικό Σώμα!
Η κατάργηση αυτών των υπουργείων, δεν έγινε τυχαία!
Συζητήθηκε σε πολλούς κύκλους των επιτροπών των σοφών των δύο χωρών, από τότε που την Ελληνική πλευρά εκπροσωπούσε ο καθηγητής του Αριστοτελείου κ.Φατούρος και την Τουρκική το παρολίγον θύμα της 17Ν, σύμβουλος της τουρκικής πρεσβείας στην Αθήνα, Ντενίζ Μπουλούκμπασι!
Η Τουρκία, πίεζε μεθοδικά την Ελλάδα, στο πλαίσιο της … Ελληνοτουρκικής φιλίας, να αλλάξει τους αεροδιάδρομους και να της παραχωρηθεί η έρευνα και διάσωση στο μισό Αιγαίο! Τις επιδιώξεις της, εμπόδιζαν τα πρωτόκολλα λειτουργίας των υπουργείων Αιγαίου και Μακεδονίας-Θράκης! Και πάνω απ όλα, το καλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Λιμενικού καθώς και οι ειδικές μονάδες του! Ειδικά η μονάδα Ερευνας και διάσωσης, και οι επιτυχίες της, οι καίριες αντιδράσεις της κάθε φορά που χρειαζόταν, αποτελούσε «αγκάθι» στις επιδιώξεις της Τουρκίας!
ΜΕ την πάροδο των ετών, για να φανταστείτε, το Λιμενικό Σώμα παρ ολίγο να διαλυθεί στην κυριολεξία, αφού σε άλλο υπουργείο ανήκε το Σώμα, σε άλλο η Εκπαίδευση του, σε άλλο οι εργοδοτικές εισφορές του προσωπικού και σε άλλο οι Συντάξεις των απόστρατων! Πολύ περισσότερο, άλλος είχε την διεύθυνση των επιχειρήσεων που κανονικά εποπτεύει το Λιμενικό, ενώ ο άμεσα ελεγχόμενος από τους Λιμενικούς, δηλαδή οι Καραβοκυραίοι, δεν υπάγονταν σε κανένα υπουργείο!
Αντί λοιπόν να κάνουν οικονομία και να αποκτήσει το Λιμενικό ευελιξία, στην ουσία, «μαρμαρώθηκε» ως Σώμα και η δυνατότητες του σιγά-σιγά άρχισαν να μειώνονται δραστικά!
Οσο για την ακτοπλοΐα που ελεγχόταν από το υπουργείο ναυτιλίας, πέρασε ένα διάστημα «ορφανή» χωρίς κανείς να καταλάβει, γιατί μια χώρα με ένα τέτοιο Αρχιπέλαγος κατήργησε το υπουργείο ναυτιλίας της!
Με το πρόσχημα της διοικητικής διαίρεσης του «Καλλικράτη» κατήργησαν ιστορικής σημασίας υπουργεία, που οι Μακεδόνες , οι Θρακιώτες και οι Αιγαιοπελαγίτες, είχαν ως κορωνίδα στα προβλήματά τους, μιας και εκεί απευθύνονταν κάθε φορά που η Αθηνοκεντρική Εξουσία, δεν έβλεπε τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπιζαν.
Λειτουργούσαν δηλαδή, ως ο σύνδεσμος των πολιτών, με την «κουφή» εξουσία των Αθηνών!
Ο ομφάλιος λώρος αυτός κόπηκε και μαζί κόπηκε οποιαδήποτε περίπτωση επίλυσης προβλημάτων στις περιοχές αυτές! Τραγικό παράδειγμα, η κατάντια μεγάλων νησιών του Αιγαίου όπως η Λήμνος, να μένουν επί μήνες χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την χερσαία Ελλάδα!
Ο Γιωργάκης Παπανδρέου, ποτέ δεν εξήγησε στην ουσία, γιατί κατήργησε αυτά τα υπουργεία, και πόσο κέρδος εξοικονόμησε από το κλείσιμο της ή καλύτερα την υποβάθμισή τους σε γραμματείες!
Μήπως τελικά, η κατάργηση των δύο «γεωγραφικών» υπουργείων και αυτό της Ναυτιλίας εξυπηρετούσε κάποιους άλλους εκτός Ελλάδος; Διότι εντός Ελλάδος, κανείς δεν συμφώνησε με την κατάργησή τους!
Μήπως, οι εντολές δόθηκαν από κάποιες γνωστές ΜΚΟ, που επί χρόνια τώρα τις χρηματοδοτούμε ως κράτος, κι αυτές μας διασύρουν σε όλα τα διεθνή φόρα;
Μήπως οι εντολές δόθηκαν από κάποια ΜΚΟ, γνωστού και ζάπλουτου επιστήθιου φίλου του ΓΑΠ, που όταν ακούει Μακεδονία-Θράκη και Αιγαίο, βγάζει σπυριά, μιας και χρόνια τώρα προωθεί όπου μπορεί την ιδέα του κράτους της Ιωνίας;
Όπως και να έχει, ο Αντώνης Σαμαράς θα πρέπει στις δύσκολες αυτές μέρες, να ξανακάνει υπουργείο αυτόνομο, το Υπουργείο Αιγαίου, με σαφή προσανατολισμό την παρακολούθηση και επίλυση προβλημάτων των νησιών, όπως για παράδειγμα η θέσπιση των δρομολογίων, τα αποθέματα υδάτων των άνυδρων νησιών και γενικά προβλήματα που για μια υπογραφή, τώρα χρειάζεται να κινηθεί ολόκληρος ο κρατικός μηχανισμός για να επιλυθούν!
Στην Θεσσαλονίκη, επικρατεί γενική ευφορία για την απόφαση αυτή Σαμαρά και όλοι οι κάτοικοι της Μακεδονίας, περιμένουν την μέρα που θα τοποθετηθεί ξανά η πινακίδα «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ» !
Γιατί κάποιοι στα Σκόπια με την κατάργησή του πίστεψαν ότι ανοίγει ο δρόμος για την καπηλεία της ιστορίας μας!
Ας πάψουν να κοροιδεύουν ορισμένοι τους πολίτες ότι όλα αυτά έγιναν για δήθεν εξοικονόμηση πόρων, γιατί στην ουσία, δεν κερδίσαμε ποτέ ένα ευρώ, μιας και όλο το στελεχιακό δυναμικό, συνεχίζει να υπάρχει, και οι λειτουργικές δαπάνες συνεχίσουν να υφίστανται αλλά με άλλο όνομα και κωδικό στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους!
Γιατί λοιπόν, ο νέος Πρωθυπουργός, δεν επαναφέρει ΚΑΙ την πινακίδα «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ» τώρα που οι Τούρκοι έχουν αρχίσει να αγοράζουν κοψοχρονιά, ότι βρουν στα νησιά μας; Από μαρίνες, λιμάνια μέχρι οικόπεδα με … παλιά τουρκικά λουτρά; Τώρα είναι που χρειάζεται περισσότερο από ποτέ αυτή η … ταμπέλα!!!
Την ίδια σύνθεση θα έχει η κυβέρνηση απλά ένας γενικός γραμματέας θα αναβαθμιστεί σε υπουργό! Και τα ανατολικά σύνορα της Ευρώπης, θα αναφέρονται και πάλι σε όλους τους διεθνείς οργανισμούς, ως η έδρα του «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ»
Ο λόγος για την επανασύσταση του υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης καθώς και για του Ναυτιλίας!
Ουδείς κατάλαβε , για ποιο λόγο ο Γιωργάκης Παπανδρέου υποβάθμισε το ζωτικής σημασίας αυτό υπουργείο, σε μια περίοδο, που θα έπρεπε να αποτελεί ασπίδα στις επιβουλές των γειτόνων μας! Σύμφωνα με τις δηλώσεις της τότε κυβέρνησης, η κατάργηση του Μακεδονίας-Θράκης, αποτέλεσε μια αναπόφευκτη επιλογή, λόγω της μείωσης των εξόδων που επιχειρούσε τότε η Κυβέρνηση!
Αυτό ήταν (επικοινωνιακά τουλάχιστον) η επίσημη δικαιολογία!
Όμως αλήθεια, τα έξοδα λειτουργίας ενός τόσο σημαντικού υπουργείου σε μια τόσο ευαίσθητη περιοχή, αποτελούσαν το 0,000τρίχα, του συνολικού κρατικού προϋπολογισμού!
Αργότερα, αποδείχτηκε ότι επί της ουσίας, καμιά περικοπή δεν έγινε, καμία οικονομία στα έξοδα δεν επετεύχθη, μιας και όλο το προσωπικό, μετατάχτηκε σε άλλες υπηρεσίες ! Απλά, ο ΓΑΠ, κατέβασε την ταμπέλα από το Υπουργείο, και δεν φαινόταν πουθενά, ότι στην Ελλάδα, υπάρχει ένας διοικητικός οργανισμός, που να ελέγχει ή έστω να ασκεί ψυχολογική πίεση, στην Μακεδονία και στην Θράκη!
Χαράς ευαγγέλια για τους Σκοπιανούς και τους Ιμάμηδες που οργώνουν την Β.Ελλάδα!
Αν παρατηρήσετε τις εστίες προβλημάτων της Ελλάδος, βρίσκονται στην Μακεδονία, στην Θράκη, στο Αιγαίο ενώ οι έριδες με την Τουρκία αφορούν στους αεροδιάδρομους καθώς και στον έλεγχο που ασκούσε στο Αιγαίο το Λιμενικό Σώμα!
Η κατάργηση αυτών των υπουργείων, δεν έγινε τυχαία!
Συζητήθηκε σε πολλούς κύκλους των επιτροπών των σοφών των δύο χωρών, από τότε που την Ελληνική πλευρά εκπροσωπούσε ο καθηγητής του Αριστοτελείου κ.Φατούρος και την Τουρκική το παρολίγον θύμα της 17Ν, σύμβουλος της τουρκικής πρεσβείας στην Αθήνα, Ντενίζ Μπουλούκμπασι!
Η Τουρκία, πίεζε μεθοδικά την Ελλάδα, στο πλαίσιο της … Ελληνοτουρκικής φιλίας, να αλλάξει τους αεροδιάδρομους και να της παραχωρηθεί η έρευνα και διάσωση στο μισό Αιγαίο! Τις επιδιώξεις της, εμπόδιζαν τα πρωτόκολλα λειτουργίας των υπουργείων Αιγαίου και Μακεδονίας-Θράκης! Και πάνω απ όλα, το καλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Λιμενικού καθώς και οι ειδικές μονάδες του! Ειδικά η μονάδα Ερευνας και διάσωσης, και οι επιτυχίες της, οι καίριες αντιδράσεις της κάθε φορά που χρειαζόταν, αποτελούσε «αγκάθι» στις επιδιώξεις της Τουρκίας!
ΜΕ την πάροδο των ετών, για να φανταστείτε, το Λιμενικό Σώμα παρ ολίγο να διαλυθεί στην κυριολεξία, αφού σε άλλο υπουργείο ανήκε το Σώμα, σε άλλο η Εκπαίδευση του, σε άλλο οι εργοδοτικές εισφορές του προσωπικού και σε άλλο οι Συντάξεις των απόστρατων! Πολύ περισσότερο, άλλος είχε την διεύθυνση των επιχειρήσεων που κανονικά εποπτεύει το Λιμενικό, ενώ ο άμεσα ελεγχόμενος από τους Λιμενικούς, δηλαδή οι Καραβοκυραίοι, δεν υπάγονταν σε κανένα υπουργείο!
Αντί λοιπόν να κάνουν οικονομία και να αποκτήσει το Λιμενικό ευελιξία, στην ουσία, «μαρμαρώθηκε» ως Σώμα και η δυνατότητες του σιγά-σιγά άρχισαν να μειώνονται δραστικά!
Οσο για την ακτοπλοΐα που ελεγχόταν από το υπουργείο ναυτιλίας, πέρασε ένα διάστημα «ορφανή» χωρίς κανείς να καταλάβει, γιατί μια χώρα με ένα τέτοιο Αρχιπέλαγος κατήργησε το υπουργείο ναυτιλίας της!
Με το πρόσχημα της διοικητικής διαίρεσης του «Καλλικράτη» κατήργησαν ιστορικής σημασίας υπουργεία, που οι Μακεδόνες , οι Θρακιώτες και οι Αιγαιοπελαγίτες, είχαν ως κορωνίδα στα προβλήματά τους, μιας και εκεί απευθύνονταν κάθε φορά που η Αθηνοκεντρική Εξουσία, δεν έβλεπε τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπιζαν.
Λειτουργούσαν δηλαδή, ως ο σύνδεσμος των πολιτών, με την «κουφή» εξουσία των Αθηνών!
Ο ομφάλιος λώρος αυτός κόπηκε και μαζί κόπηκε οποιαδήποτε περίπτωση επίλυσης προβλημάτων στις περιοχές αυτές! Τραγικό παράδειγμα, η κατάντια μεγάλων νησιών του Αιγαίου όπως η Λήμνος, να μένουν επί μήνες χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την χερσαία Ελλάδα!
Ο Γιωργάκης Παπανδρέου, ποτέ δεν εξήγησε στην ουσία, γιατί κατήργησε αυτά τα υπουργεία, και πόσο κέρδος εξοικονόμησε από το κλείσιμο της ή καλύτερα την υποβάθμισή τους σε γραμματείες!
Μήπως τελικά, η κατάργηση των δύο «γεωγραφικών» υπουργείων και αυτό της Ναυτιλίας εξυπηρετούσε κάποιους άλλους εκτός Ελλάδος; Διότι εντός Ελλάδος, κανείς δεν συμφώνησε με την κατάργησή τους!
Μήπως, οι εντολές δόθηκαν από κάποιες γνωστές ΜΚΟ, που επί χρόνια τώρα τις χρηματοδοτούμε ως κράτος, κι αυτές μας διασύρουν σε όλα τα διεθνή φόρα;
Μήπως οι εντολές δόθηκαν από κάποια ΜΚΟ, γνωστού και ζάπλουτου επιστήθιου φίλου του ΓΑΠ, που όταν ακούει Μακεδονία-Θράκη και Αιγαίο, βγάζει σπυριά, μιας και χρόνια τώρα προωθεί όπου μπορεί την ιδέα του κράτους της Ιωνίας;
Όπως και να έχει, ο Αντώνης Σαμαράς θα πρέπει στις δύσκολες αυτές μέρες, να ξανακάνει υπουργείο αυτόνομο, το Υπουργείο Αιγαίου, με σαφή προσανατολισμό την παρακολούθηση και επίλυση προβλημάτων των νησιών, όπως για παράδειγμα η θέσπιση των δρομολογίων, τα αποθέματα υδάτων των άνυδρων νησιών και γενικά προβλήματα που για μια υπογραφή, τώρα χρειάζεται να κινηθεί ολόκληρος ο κρατικός μηχανισμός για να επιλυθούν!
Στην Θεσσαλονίκη, επικρατεί γενική ευφορία για την απόφαση αυτή Σαμαρά και όλοι οι κάτοικοι της Μακεδονίας, περιμένουν την μέρα που θα τοποθετηθεί ξανά η πινακίδα «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ» !
Γιατί κάποιοι στα Σκόπια με την κατάργησή του πίστεψαν ότι ανοίγει ο δρόμος για την καπηλεία της ιστορίας μας!
Ας πάψουν να κοροιδεύουν ορισμένοι τους πολίτες ότι όλα αυτά έγιναν για δήθεν εξοικονόμηση πόρων, γιατί στην ουσία, δεν κερδίσαμε ποτέ ένα ευρώ, μιας και όλο το στελεχιακό δυναμικό, συνεχίζει να υπάρχει, και οι λειτουργικές δαπάνες συνεχίσουν να υφίστανται αλλά με άλλο όνομα και κωδικό στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους!
Γιατί λοιπόν, ο νέος Πρωθυπουργός, δεν επαναφέρει ΚΑΙ την πινακίδα «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ» τώρα που οι Τούρκοι έχουν αρχίσει να αγοράζουν κοψοχρονιά, ότι βρουν στα νησιά μας; Από μαρίνες, λιμάνια μέχρι οικόπεδα με … παλιά τουρκικά λουτρά; Τώρα είναι που χρειάζεται περισσότερο από ποτέ αυτή η … ταμπέλα!!!
Την ίδια σύνθεση θα έχει η κυβέρνηση απλά ένας γενικός γραμματέας θα αναβαθμιστεί σε υπουργό! Και τα ανατολικά σύνορα της Ευρώπης, θα αναφέρονται και πάλι σε όλους τους διεθνείς οργανισμούς, ως η έδρα του «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου