Blogger Widgets

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Οι Πρόγονοί Μου Αρβανίτες, Εθνικήν Συνείδησιν Και Γλώτταν Μου Έδωκαν Ελληνικήν

by ARVANITIS NIKOLAOS .

Κατά καιρούς, κάποιοι ενοχλημένοι από τα όσα γράφονται σε αυτή τη σελίδα για την Ελληνικότητα των Αρβανιτών,προσπαθούν να μου κάνουν Αλβανική εθνική διαπαιδαγώγηση.

Τελευταίος, κάποιος Γιώργος Λέκας, ο οποίος μου συνιστά ένα Αλβανικό προπαγανδιστικό  βίντεο, από τα δεκάδες που έχουν κατακλείσει το διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια, για μια ομάδα Αλβανών που έφυγαν από τον Μωριά και πήγαν στην Ιταλία, όπου έφτιαξαν Αλβανικό χωριό. Δεν λέει όμως ο κάθε «Γιώργος Λέκας» ότι επίσης στην Ιταλία, κατέφυγαν απ΄ ευθείας από το...

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΒΑΝΟΝ και από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΟΥΛΙ, οι Έλληνες Αρβανίτες, που κυνηγήθηκαν από τους Αλβανούς (Αρμπερίστες) και έφτιαξαν άλλα, ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ χωριά.

Ούτε μας λέει, πως αυτοί οι Αλβανοί έφτασαν στη Πελοπόννησο, ούτε τι τους ανάγκασε να φύγουν και να πάνε στην Ιταλία.

Ούτε μας λέει, ότι κάθε φορά που οι Αλβανοί έδιωχναν τους Έλληνες από το Άρβανο και μετέπειτα από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Σούλι, τους κυνηγούσαν ένοπλες Αλβανικές συμμορίες, μέχρι την Εύβοια και μέχρι την Πελοπόννησο.

Επίσης ο Γιώργος Λέκας, μου συνιστά να διαβάσω τον Αριστείδη Κόλια, του οποίου αποκαλεί επιστημονικό βιβλίο, το ακροβατικό συνονθύλευμα αρλουμπολογίας «Περί της καταγωγής των Αρβανιτών» με αυθαίρετες απ΄ ευθείας σύνδεση των Αρβανιτών του 1500-1800, με τους αρχαίους Ιλλυριούς, με την αρχαία Αλβανόπολη και με την….Φοινίκη!

Αλίμονο αν η κάθε προπαγανδιστική παράκρουση, αποκληθεί επιστημονικό βιβλίο.

Δεν λέει όμως λέξη, για τις πραγματικά επιστημονικές έρευνες ΦΙΛΟΑΛΒΑΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΩΝ, που στο κάτω-κάτω της γραφής, προσκλήθηκαν και διορίστηκαν από την Αλβανική ηγεσία πριν από 140 περίπου χρόνια, για να χρησιμοποιήσουν τα πορίσματά τους, στη θεμελίωση ύπαρξης των Αλβανών.

Δεν τολμά καν να αναφερθεί στο Ελληνοαρβανίτικο λεξικό του Μάρκου Μπότσαρη, που γράφτηκε όταν ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΡΩΑΣ, ήταν μόλις 17 χρονών!

Σχολείο δεν είχε πάει, αλλά το λεξικό του δεν αποδεικνύει ότι ο Μάρκος Μπότσαρης μιλούσε Αρβανίτικα, αλλά αποδεικνύει, ότι η μητρική γλώσσα του σκλαβωμένου 17χρονου ΑΡΒΑΝΙΤΗ Μάρκου Μπότσαρη, ήταν η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ!

Ούτε τον ενδιαφέρει τον ενοχλημένο Ιλλυριό Γεώργιο Λέκα, το αν μπορώ να έχω ιδίαν άποψη, είτε από παράδοση και αφηγήσεις από γενιά σε γενιά των προπατόρων μου, είτε από δική μου έρευνα.

Απαιτεί εκ προοιμίου να αποδεχθώ ότι τάχα είμαι Ιλλυριός, ώστε να κρίνω αχρείαστο το ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ και σιγά-σιγά να αποδεχθώ έναν γελοίο εξαλβανισμό μου, αρχής γενομένης από ένα προπαγανδιστικό βίντεο και ένα επίσης βιβλίο με ακροβατικά.

Η σελίδα μου δεν φτιάχθηκε για να γίνει κάδος απορριμάτων αλβανικής προπαγάνδας.

Το σχόλιο-προτροπή του απορρίπτεται και η απάντησή μου είναι η παρακάτω:

ΠΡΟΣ: Γεώργιον Λέκα

Μου είναι εντελώς αδιάφορο τι είσαι ή τι νομίζεις ότι είσαι.

Ο προ-προ-προ-προ- πάππος μου γεννήθηκε στο ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ ΑΡΒΑΝΟ της Βορείου Ηπείρου και μιλούσε ΑΠΤΑΙΣΤΑ την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

Εκδιώχθηκε από τους Αλβανούς και τους Βενετοεβραίους και με πολλούς ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ (εξ Αρβάνου ορμώμενοι) κατέφυγαν στο Σούλι και συνέχισαν να είναι σε πόλεμο με τους Αλβανούς.

Ο προ-προ-προ-πάππος μου, ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΡΒΑΝΟΥ (το οποίο ξεθεμελίωσαν και εξαφάνισαν οι Ιλλυριοί-Αλβανοί) ξεριζώθηκε από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΟΥΛΙ, από τους Ιλλυριούς-Αλβανούς. Και αυτός μιλούσε ως μητρική γλώσσα την πανάρχαια ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

Εξαναγκάστηκε μαζί με χιλιάδες άλλους ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ, να καταφύγει στη Βοιωτία και Εύβοια. Και εκεί, συνέχισε να είναι σε ΕΘΝΙΚΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ και με τους Τούρκους και με τους Αλβανοϊλλυριούς.

Ο προ-πάππος μου, ο παππούς μου ήσαν Έλληνες και είχαν μητρική γλώσσα την Ελληνική.

Ο πατέρας μου γεννήθηκε ΕΛΛΗΝΑΣ και μου παρέδωσε μητρική γλώσσα την Ελληνική.

Η μάνα μου γεννήθηκε ΕΛΛΗΝΙΔΑ από γενιά σε γενιά και μου παρέδωσε μητρική γλώσσα την Ελληνική.

Στο σπίτι μας δεν ακουγόταν ούτε λέξη του περιστασιακού μορφώματος «ελληνοαλβανικής διαλέκτου» που συνηθίστηκε να λέγονται «αρβανίτικα» και όψιμα οι Αλβανοιλλυριοί προσπαθούν να τα βαφτίσουν αρμπεριστ εκ της Αρμπέρ, που είναι άλλη περιοχή, ξένη προς το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΒΑΝΟΝ.

Τα «αρβανίτικα» δεν υπήρχαν σαν γλώσσα πριν από το 1500μχ και άρχισαν να πεθαίνουν από το 1800, όταν εξέλιπαν οι λόγοι και οι τοπικές ανάγκες που τα κατασκεύασαν.

Τα «αρβανίτικα» ήταν μια σύμμεικτη γλώσσα ανάγκης μιας ταραγμένης από πολέμους περιοχής και σχηματίστηκε κατά 48% από Αλβανικές λέξεις, κατά 35% από Ελληνικές, κατά 10% από Τούρκικες και κατά 7% από Σλαβικές λέξεις, μιας περιοχής κυκλωμένης από Αλβανο-Βενέτικες στρατιωτικές δυνάμεις του δουκάτου της Αρμπέρ που διεκδικούσαν το ΑΔΟΥΛΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΒΑΝΟ

Εμείς οι ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ, έχουμε περάσει πίκρες, πείνες και αδικίες.

Έχουμε στοιχειώσει με δεκάδες νεκρούς στη φάρα μας.

Αντέχουμε άλλα τόσα και περισσότερα.

Ξέρουμε τη φάρα μας, ξέρουμε το αίμα μας και αυτο το ΑΙΜΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗ ΠΟΥΛΑΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΒΕΛΗΓΚΕΚΑ.

Οι ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ έχουν μπέσα, οι βεληγκέκες ποτέ!

Λες να έφτιαξα τη σελίδα, χωρίς να ξέρω τα κόλπα σου, τα κόλπα του κάθε «Λέκα» και τα κόλπα του κάθε Κόλια?

Του κάθε «Κόλια» αν του δώσουν ένα κόκκαλο, θ΄ αρχίσει να κουνάει την ουρά του και με τα ίδια σαθρά «επιχειρήματα» και με ακροβατικά από το σήμερα στην αρχαία Αλβανόπολη και τη Φοινίκη, θα βγάλει άλλα συμπεράσματα.

Για τέτοια «επιστήμη» μιλάς.

Εξ αιτίας κάποιων σαν κι΄ αυτόν και σαν κι΄ εσένα έγινε η σελίδα.

Αν σας αρέσει η πραγματικά επιστημονική έρευνα, να δημοσιεύσετε τις έρευνες των Αλβανόφιλων ανθρωπολόγων, τους οποίους είχε διορίσει η Αλβανική ηγεσία πριν από 140 χρόνια.

Εμένα και να με γδάρετε ζωντανό, ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΛΑΔΑ θα ουρλιάζω.

Νικόλαος Αθ. Αρβανίτης.

Αρβανίτες - Arvanites - Hellines

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home