Blogger Widgets

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Πρόκληση: συνέδριο της ETUCE στα κατεχόμενα υπό την ανοχή της Κυβέρνησης και ενδεχόμενη συμμετοχή της ΠΟΕΔ

Του Παντελή Νικολαΐδη

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Εκπαιδευτικών Οργανώσεων (ETUCE) έχει εξαγγείλει «συνέδριο» της Ένωσης στα κατεχόμενα στο Ε/Κ ιδιοκτησίας ξενοδοχείο SALAMIS BAY.Μετά την αποτυχημένη απόπειρα για σύγκληση του εν λόγω συνεδρίου το περασμένο φθινόπωρο,λόγω άμεσης και δυναμικής αντίδρασης τηςτότε Κυβέρνησης (η αλήθεια να λέγεται), ο φιλότουρκος Γερμανός πρόεδρος της ETUCE Martin Romer ξανακτυπά με την επανεξαγγελία του συνεδρίου…

Αυτή τη στιγμή γίνονται εξωφρενικά πράγματα. Ο υπεύθυνος της διεύθυνσης Κυπριακού του Υπουργείου Εξωτερικών δια της παθητικής ανοχής του έχει στην ουσία ανάψει το πράσινο φως στην σύγκληση του συνεδρίου στα κατεχόμενα που πληροφοριακά είναι και το πρώτο διεθνές συνέδριο που θα λάβει χώρα στα κατεχόμενα. Απαράδεκτος είναι και ο ρόλος που παίζει και η «εθνικοφρονούμενη» κατά τ’ άλλα ΠΟΕΔ όπου έχει εκφράσει μάλιστα (άκουσον;) την πρόθεση να συμμετάσχει.

Φυσικά δεν περιμένουμε καμιά αντίδραση από τις «αναβαθμισμένες» σε πολύ-διορισμούς διαφωτιστικές υπηρεσίες του προεδρικού. Οι παρουσίες των Χ. Στυλιανίδη, Μ. Δρουσιώτη, Π. Χαραλάμπους και του νέο-προσληφθέντα Β. Παπαδόπουλου μάλλον ευνοούν και ενθαρρύνουν τέτοιες απαράδεκτες και κατάπτυστες προσπάθειες που προάγουν και νομιμοποιούν την κατοχή. Είναι θέση και τακτική τους εξάλλου κατευθυνόμενη από τον κύριο Ντάουνερ.

Ενώ έχουν ενημερωθεί Υπουργοί, Βουλευτές, Ευρωβουλευτές καμιά απολύτως αντίδραση.

Είναι συγκλονιστικό μου έχουν στείλει την εξής μαρτυρία :

«Γιασου Παντελη μου,τζε τι δεν μου θυμισες με αυτην τη φωτογραφιαν μου θυμισες την αγωνιαν που επερασα οσπου να να τον κατεβασουν που τζιπανω για να σιγουρεφτω οτι δεν ηταν ο αδελφος μου ,εγω τον βρηκα εκει, δεν ηταν ο αδελφος μου,ετσι για να ξερεις και δεν θα το ξεχασω ποτε του κοψαν τα ποδια με σβαναν,αυτες τες εικονες δεν θα τες ξεχασω ποτε ειμαι 58 χρονων.»

http://olympia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home